راهکارهایی برای  حفظ سلامت روان در روزهای کرونایی

راهکارهایی برای حفظ سلامت روان در روزهای کرونایی

احساسات و نگرانی‌های خود را بیان کنید. مراقب سلامتی جسمی خودتان باشید؛ خواب کافی، رعایت توصیه‌های غذایی و حفظ وعده‌های غذایی سالم و داشتن فعالیت فیزیکی مناسب از اهم آنهاست. از طریق تماس تلفنی و شبکه‌های مجازی با دیگران در ارتباط باشید. مراقب باشید در هنگام گفت‌وگو کردن با دیگران فقط روی بیماری کرونا متمرکز ...
دمنوش آرامبخش بابونه

دمنوش آرامبخش بابونه

مطالعه ای نشان داد بیمارانی که درمان با بابونه را داشتند، تغییر قابل توجهی را در شدت علایم اضطراب تجربه کرده اند. این گیاه برای آرام کردن اعصاب، کاهش سو هاضمه و درمان معده به کار می رود. یک قاشق چای خوری بابونه خشک را در یک فنجان آب جوش بریزید و سه بار در روز به مدت دو ...